De reis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De reis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De reis naar Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

We zijn nu bijna bij Kreta. De reis was niet echt prettig. Ik was de hele tijd zeeziek en het eten was verschrikkelijk. Ik had een heel klein hard bed. Daardoor en doordat ik de hele tijd naar het dek moest om te kotsen heb ik bijna niet geslapen. Onderweg kwam er ook nog een piraten schip op ons af varen. We roeiden met zijn allen zo hard we konden en we hebben het piraten schip gelukkig afgeschud. Nu zijn we op rustiger vaarwater omdat we dicht bij Kreta zijn en ik ben niet meer zeeziek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5592

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 31 December 2014

De minotaurus op Kreta

Landen bezocht: